födelsedagar och grillmys...

Idag har vi firat min mamma och Mattias (kusinerna, hehe...) med tårta och paket. Mattias fick det dyraste paketet, en HTC utav mig och Elias. Men det var då på tiden att han fick en ny mobil eftersom man knappt kan prata i den han har nu. Och glad blev han! Av oss fick han även en spargris som man inte kan öppna (behövligt!) och pengarna han fick av min farmor och farfar tvingade vi honom att stoppa ner där ;-)
 
Mer fint fick dom, och tårtan var god! Mamma och jag var ju även en sväng på loppis och fyndade. Men sen kom regnet så då skyndade vi oss hem!
 
Nu sitter jag med "silverfärg" i håret. Vi är uppe på Norrvägen och ska grilla med min bror och Frida. Dricka lite gott och bara må :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0