ett glädjebesked, hipphurra...

Körig eftermiddag på jobbet, vi jobbade arslet av oss. Men det märktes i kassan sen också, så vid stängning var vi nöjda. Ett glädjebesked har jag också fått - jag är gravid. Nääääärå... Men jag har fått löneförhöjning! För andra gången den här månaden faktiskt. Först en kollektiv höjning, och sedan en individuell. Nöjd över att jag vågade ifrågasätta. Gick in till chefen, slog näven i bordet och sa nu får det fan vá nog!!! Okej, inte riktigt kanske. Men det lönade sig att fråga och påpeka en hel del saker iallafall. Bra! När jag kom hem från jobbet blev det lek och bus med pojkarna. Elias var tokig! Nu sover han och vi vuxna ligger i varsin soffa. Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Imorgon får jag sovmorgon, börjar 06:00 istället för 05:00 ;-)



Kommentarer
Petrahelena

Åååh. Jag som fick upp förhoppningarna!
Grattis till förhöjningen iaf! ;)

2012-07-26 @ 00:36:18
URL: http://petrahelena.bloggplatsen.se
Sara

Ja, hur kul vore inte det egentligen?! :')

2012-07-26 @ 05:33:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0