en grå, men varm morgon...

Imorse lät grabbarna mig sova en timme längre än dom, himla skönt. Vid 8-tiden kom dom in och väckte mig. Frukosten stod på bordet och kaffet var klart, gópluppar! Jag tog en snabbdusch och vaknade till ordentligt. Mattias åkte och jobbade sen. Elias ville vara själv och leka, så fort jag försökte komma in i vårt sovrum blev han förbannad och stängde dörren, haha. Så han fick vara där inne och dona bäst han ville, medan passade jag på att diska undan. När jag tillslut äntligen fick komma in så hade han rivit ur alla skrivbordslådor... Och stolt var han, skitungen! Nyss var vi ute på en promenad, vi gick ner och kikade på båtarna. Nu är vi ute på framsidan och leker lite! Senare idag när jag ska jobba ska Elias få vara hos min kusin och moster i några timmar tills Mattias kommer hem. Det blir nog roligt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0