en bra dag, rakt igenom...

Idag hann jag med en hel del på förmiddagen, trots att jag tog en rejälan sovmorgon på soffan. Jag bytte sängkläder, diskade undan ett berg och dammsög lägenhetens extremt skitiga golv. Jag hann även åka på ica och handla, samt hänga med moster & kusin på RK. Där fyndade jag en svart fin skål för en tia. Och lite kläder, fast dom skulle promt mostra' min betala. På jobbet hade vi en lagom dag. Rätt mycket folk, men det vara nästan bara fikagäster. Jag hade nästan inga matbeställningar, så jag låg bra till med disken hela tiden, skönt. Nu är jag hemma och pustar ut. Ska strax tvätta håret, sen blir det nog hopp i säng. Kanske läsa en stund, en liten liten stund. Klockan ringer ju 03:45 imorgon så en tidig kväll blir det :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0