bajs bajs bajs och regn...

Skön eftermiddag hos mina föräldrar! God middag och främmande av fam. Hellberg och min morfar. Elias fick bajsa rejält. Hela han var nerskiten, men vi blev bara glad. Han har nämligen haft svårt att bajsa de senaste dagarna. Två dagar tror jag han höll sig. Hua! Till och med så han kräktes 2 gånger igår... Men efter en burk plommon kom detta efterlängtade lass. Hopp in i duschen bara :-) Sen tog jag och lilleplupp en prommis hem i regnet. Nya ratten till vagnen är så rolig! Nu sover han och vi vuxna myser i soffan. Ska tända lite ljus, det är ju så burrrrrrrigt... Tvättmaskinen snurrar, men förövrigt är det alldeles tyst :-) Imorgon ska det faktiskt bli skönt med ett em-pass. Lite sovmorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0