äntligen funkar bloggappen...

Åh vad skönt, nu fungerar blogg.sepå min iphone! Har saknat att kunna skriva lite när jag vill, det är så bökigt att dra fram den sega datorn, speciellt när man har bilder att visa... Men nu så!

 

Idag har jag haft min sista lediga dag, imorgon är jag tillbaka efter en skön semester. Men det känns helt OK. Jag har haft en underbar ledighet och hunnit med massor! Midsommar i Landön, Furuvik, Östersund, Åre, Duved, sol, regn, bad, fiske, båtturer, vandring, grillning, fotboll, sovmorgon, loppisar, café, shopping, vin, kvällssol, skratt, kärlek, korsord, promenader, fina människor och mycket mer. Dessutom känns det bra att ha dom arbetstider jag har. Sluta 13:00/börja 13:00 varannan dag. Det innebär att man har halva dagen ledig! Skulle kännas jobbigare med ett 7-16 jobb.

 

De senaste dagarna på semestern har varit bra, trots vädret... Igår hade vi en mysig eftermiddag med min bror och hans flickvän. Vi satt på altanen på norrvägen hela kvällen och spelade spel, sjöng, drack vin, öl och whisky. Otroligt roligt hade vi :-) Idag mådde jag som jag förtjänade! Längesedan jag var bakis... Det botade vi med en fisketur. Skönt med friskluft.

 

Sen kom Elias. Saknade gohjärta! Vi gjorde oss iordning och åkte till Mattias syster Eva m. familj. Blev bjuden på sjukt god mat och efterrätt! Elias fick även en tjejkompis där på drygt 2,5 år. Men om jag ska vara ärlig så bråkade dom mest, haha. Båda skulle ha ALLA leksaker för sig själv. En gång blev Elias till och med så arg att han kastade en docka i huvudet på henne... Ungar :-)

 

Nu har jag tagit en skön dusch och ska snart hoppa i säng. Sarah ville byta pass med mig imorgon, så jag inleder med två förmiddagar irad. Skönt att få en rivstart ;-) Lite bilder från igår & idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0