vi hoppas på ett bra år

År 2O12 - ett mycket välkomnat år med nya dagar, ny energi, nya mål, möjligheter och många nya drömmar. Nytt nytt  & nytt. Det ska bli ett spännande år! År 2O12.

Vårt nyårsfirande och avslut på år 2O11 kunde inte ha blivit någe bättre! Trevligt sällskap, gudomligt god mat, spel, skratt, dans, tomtebloss, eldtunna, champagne, raketer och nyårskyss. Det var så otroligt roligt. Jag och Mattias stannade kvar och sov på den stoooora soffan. Allt var liksom perfekt, vi somnade skönt, vaknade och tittade på natt-hockey, somnade igen, gick upp och åt frukost och fick en god latte macchiato. Vi var inte ens bakis trots att det blev ett  X antal shottar/halsande ur flaskan igår ;-) Men på nyår får man köra all in!!! Ut med allt det gamla och in med det nya och fräscha. En bild från igår, men det kommer mer hoppas jag ;-)



Nu är vi hemma igen efter att mamma hämtat oss. Vi har legat i en varsin soffa och tittat på tv ett tag. Men snart blir det en dusch, för vi är uppbjuden på middag hos mor och far. Älgstek. Det ska inte bli helt fel. Men jag tror inte det klår gårdagens nyårsmiddag!

Sen blir det bara lugnt, jag ska upp klockan O4 inatt och jobba. Men jag tror och hoppas att det går lätt att somna ikväll. Ska försöka hålla mig vaken hela dagen bara! Längtar till veckan. Ska sätta igång och ta ut julen. Nu går vi mot ljusa tider!


Kommentarer
Åsa

Ja, kul hade vi då allt igår! Men idag känns det mindre bra ;P Tack så mycket för att du hjälpte till med att plocka iordning och diska, var så skönt att slippa göra det idag. Vi ser fram emot en ost & kex-kväll i veckan!

2012-01-01 @ 15:54:19
URL: http://moreniius.blogg.se/
Sara

Ja det var verkligen kul, fast det gick efter Mickes "linjära kurva" eller vad det var. Spikrakt uppåt, sen lite neråt efter midnatt ;-) Men är det nyår så är det! Äsch det var så lite så, efter den där middagen & efterrätten!!! Ja det måste bli av :-)

2012-01-01 @ 18:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0