söndagar är mysdagar...

Förut gillade jag aldrig söndagar, klart sämsta dagen. Kunde det bero på att jag var skoltrött tro? ;-) Nu är söndagarna riktiga mysdagar här hemma!

Mattias och Tom är ute på isen och anglar idag. Elias och jag har hunnit äta frukost, badat, lekt och tagit en skön promenad medans. Så nu sover han ute i vagnen medan jag laddar batterierna i soffan framför skidorna. Mys!

Resten av dagen innehåller bara mer mys. Elias ska hem till sin mamma sen. Så jag kanske klämmer in lite städning mot kvällen. Golven ser förfärliga ut... Men klockan 19:00 är det i vanlig ordning BINGOLOTTO! Gud vad jag blir mobbad på jobbet för att vi är prenumeranter ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0