snart blir vi av med soffan...

Jag fick med mig Mattias på en promenad! Helt otroligt. Fast först fick han slumra till på soffan, sen serverade jag en kopp kaffe. Efter det var det bara att gå, superskönt :-)

Mellanlandade upp hos mamma, pappa och broder. Kikade även in hos farmor och farfar på hemvägen.

Nu ligger vi i sofforna och myser. Fast jag avskyr soffan i hörnet som fångar min uppmärksamhet... Vill bara bli av med den. Tack och lov är den såld och redan betald. Den här gången för "bara" 850 kronor. MEN den blir iallafall hämtad :-) Och det blev ju bättre än att slänga den. I slutet på veckan tror jag dom skulle komma - längtar efter att få bort den!

Nu ska jag mysa vidare och fundera på vad jag ska hitta på imorgon. Det finns massor med tråksaker som borde tas tag i här...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0