smygfirar 1-åringen idag




Idag på förmiddagen har Elias och Mattias varit ute på en liten pulka-utflykt. Så mysigt och roligt så! Medans bakade jag lite kolakakor och slängde ihop en egen liten tårta till 1-åringen. Vi ska ju ha ett kalas här ikväll för min familj + släktingar, storkillen fyller 1 år imorgon :-)

Mattias ska göra en tårta till honom imorgon också, då vi ska fira hemma hos hans mamma och Anders mfl. Så jag gjorde bara en liten lätt "tårta" med ytterst lite sockerkaka och grädde, mest mosad banan och barnmatssylt. Men är det kalas så är det - klart det ska vara en egen tårta då! Och ballonger, serpentiner och paket!

Killarna sover just nu så jag ska lägga mig på soffan och utforska min iphone. Mycket att lära sig! Jag har ju förberett allt och diskat, så nog kan jag slappa liiiiiite iallafall. Efter det blir det en dusch och lunch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0