skjuter upp allt till imorgon...

Ja så får det bli, men det känns bättre. Elias, Tom och jag somnade som stockar i vår säng efter middagen. Eller ja, efter att Elias hade haft en skrattattack. Tom låg och blundade, jag sjöng och Elias bara tokskrattade! Sötunge :-)

Nu har killarna åkt till Strömsbruk, och när Mattias kommer hem igen blir det söndagasmys. Funderar på att göra varma mackor lite senare eftersom vi åt en ganska tidig middag.

Men först ska jag ligga här, nyduschad och bara njuta.

Imorgon tar jag tag i hemmet - en riktig städdag och jag ser faktiskt fram emot det. Bättre att göra det då, än att snabbstäda under stress ikväll. Trevlig kväll alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0