så har en ny vecka startat

Måndag! Som det har snöat inatt... Vi vaknade klockan 7 och då trodde jag att det fortfarande var natt. Jag som var pigg och allt, dessutom hade Elias börjat vakna. Men turligt nog så var det morgon, faaaast vi låg och drog oss och myste till strax efter 8.

Sedan gick jag ut och skottade. Mattias fick ta över sen och borsta av/skotta fram bilarna. Nu väntar vi bara på att parkeringarna ska skottas.

Annars har vi bara myst denna förmiddag. Jag och Elias tog ett bad och tvättade håret. Som vanligt skönt att få det tråk-görat gjort, hatar att tvätta mitt hår :p

Nu sover pojken ute i vagnen efter en promenad, och vi vuxna laddar batterierna i varsin soffa. Känns som att det är läge för lunch när prinsen vaknar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0