pallarna före och efter...



Pallarna står på plats och det röda är borta - bra bra! Jag har även utmanat min otur och målat lite mer idag, en stor hög pall på tre ben, som jag fyndade för 3O kronor. Det är så roligt att hitta "fula" billiga saker och förvandla dem till sina egna!

Pallarna på bilden har ju endast kostat mig 2O kronor, och vitfärgen fick jag gratis.

Nu väntar ett diskberg och sedan ska det dammsugas. Jag erkänner att jag skjutit extremt länge på det, men det är ju roligare att måla! Funderar på att ta en dusch först och äta mat, annars brister nog mitt tålamod vilket oftast resulterar i att jag slarvar - gör illa mig - blir less - gör sönder något - blir ännu mer less...

Allt för att undvika ännu mer otur. Dessutom börjar det alpint nu, så då kan jag äta och titta samtidig innan allvaret! Att det ska vara så jobbigt att köra igång då  ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0