och så var det torsdag då

Just nu sitter jag och pustar ut i soffan för första gången på väldigt länge. Två kvällar i rad har det varit kalas för Elias, först hemma hos oss och igårkväll hemma hos mamman. Två trevliga och mysiga kalaskvällar! Men man blir ganska så trött - både barn som vuxen :-)

Nu på morgonen har jag och Mattias varit på ett möte med Folksam. Mycket givande och nu vet vi vad vi ska jobba vidare med. Handlade lite smått på vägen hem, och nu sitter jag här och bara är. Har inga måsten nu på eftermiddagen så det känns otroligt skönt. Ska kanske sätta upp nya gardiner i vardagsrummet... Annars tänkte jag bara dona på lite. Tvätta, städa och mysa omvartannat.

Fast allra först ska jag skicka efter 1OO gratis bilder. Det gäller att passa på! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0