och så börjar en ny vecka

Måndagmorgon och en ny vecka är här! Jag klev upp med Mattias imorse, han skulle åka och pimpla igen. Själv har jag hunnit tvätta, diska och vakna till ordentligt. Och tur är väl det, för om ett litet tag kommer Elias hit. Så vi får se vad vi ska hitta på med pappa är och fiskar upp mat till oss ;-)

Vi ska iallafall passa in en promenad med Carolin då det är dags att sova tupplur för lilleman. Och senare ikväll får vi besök av Micke och Åsa! Vi ska äntligen äta upp alla ostar och kexer vi hade med oss till dom på nyårsafton. Mums. För efter den brakmiddagen vi fick där orkade vi inte! Så det blir trevligt med lite främmande. Men vad som händer däremellan vet jag inte. Vi tar dagen som den kommer. Om Mattias kommer hem någorlunda tidigt hinner jag kanske baka lite kakor tills det lilla kalaset vi ska ha här imorgon :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0