nybakade frallor & vita tulpaner

Söndag, mysiga söndag. Imorse fick jag för mig att baka frallor (alla bloggerskor jag följer bakar ju jämt bröd till frukost, och det låter så jääääkla mysigt). Så idag fick även vi varma, nybakade frallor till frukost och även två påsar att frysa in. Mums!

Sedan gjorde jag ett ryck och dammsög, torkade golven och dammade lite. Det borde jag gjort för längesen, men nu så! Mattias åkte och handlade medans, och kom hem med vita fina tulpaner :-)

Nu ligger jag och slappnar av i soffan till tvättmaskinens ljud, skidor på teven och Mattias pillande på datorn. Bra nog mysigt!

Senare ikväll kommer Elias så då blir det ännu mysigare. Det är pappavecka från söndag till söndag den här gången :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0