ligger och döar i soffan bara

Lördagkvällen är äntligen här! Imorse när klockan ringde 05:20 kändes det himla tungt att lämna sängen där två gosiga pojkar låg... Men väl på jobbet blir det alltid bra! Jag älskar verkligen mina arbetskamrater. Dom får mig alltid på bra humör, är så kloka, roliga och helt fantastiska! Som dom säger: det vi inte vet om varandra är inte värt att veta :-)

Efter jobbet gick jag in på HotChili och beställde mat som pappa skulle bjuda på. Meeeen så upptäckte jag efter att jag beställt att Mattias inte lagt tillbaka mitt bankomatkort efter gårdagens handling... PINSAMT!

Det fick bli pizza på pizzerian hemma i Forsa istället, hehehe.

Vi åt hemma hos mamma och pappa. Elias fick mumsa på fläskkorv och potatis. Efter bus och lek där uppe har vi nu landat hemma i vår soffa. Lillen sover och jag avnjuter ett glas vin - Lördagsmys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0