kvällens kula 1-årskalas







Några få - av alla 99 bilder och filmer - från Elias första kalas hos pappa! Det var så roligt och mysigt så. Tårtan vad god tyckte Elias, och alla paket var så fina! Roligast var nog polis-gå-bilen som han fick av min pappa. Oj vad han har sprungit runt runt med den, och blivit skjutsad fram och tillbaka. Det gick nästan lättare för honom att gå med den än med lära-gå-vagnen. Polisbilen snurrar han och vänder med hur enkelt som helst, dessutom låter den aningens högre (och roligare!) än vagnen ;-)

Vi får se när han har tid att upptäcka och leka med de andra fina paketen han fick! När alla hade åkt hem var han fortfarande uppe i varv - men ändå så trött. Det tog ett tag att somna, men nu så. Själv ligger jag i soffan efter att ha plockat ihop och diskat undan allt. Är bra nog trött jag med.

Det blir nog sängen snart, för imorgon är det full rulle. Kalas på eftermiddagen igen! Fast först ska jag dona lite med iphonen. Det är ju så sjukt kul. Fattar inte hur jag har överlevt utan förut, hehehe ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0