kan int slappna av jag-e

Nej det kan jag inte. Jag la mig i soffan mitt på dagen och försökte sova, men då visades såklart en konsert med Plura och underbara gäster på teven. Sen blev jag alldeles för trött för att kunna sova. Ni vet när det kryper i hela kroppen och man är så övertrött att man inte kan slappna av.

Då drog jag fram dammsugaren. Skurade golven. Gick ett varv med dammtrasan. Lagade Fredagstacos. Åt så jag sprack. Tog en varm dusch. Men nu ligger jag äntligen här i soffan igen, tror och hoppas att jag kan slappna av. Känns bra att ha städat och gjort ifrån mig allt. Skulle kunna tänka mig att sova tills skidskyttet börjar faktiskt. Har en stor cola och lite godis som ska tas fram då - Fredagsmys!


Kommentarer
Carro

Jaha, ja den är super fin och verkar vara kanon skön :)

2012-01-06 @ 16:44:14
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0