jag hade det på känn ...

Nu har jag satt upp de nya, mörkgråa gardinerna i vardagsrummet. Nu vill jag bara ha nya blommor dit. Helst murgrönor, runda - i plast. Ja det är sant... Jag är så fruktansvärt dålig på att hålla mina murgrönor levande. Och jag har sett fina i plast, som inte ser "plastig" ut, på Ombonat. Men då kostar dom en slant också! Vi får se om jag unnar mig en vacker dag. Synd att man inte fyller år än på ett tag! Vill ju ha!

Jag får iallafall glädja mig åt att jag ska få jobba imorgon och på Lördag. Det var verkligen på tiden, känner mig så lat av att vara hemma ju! Jag hade ett missat samtal från chefen idag, jag hade lite på känn att det handlade om att jobba ett eftermiddagspass imorgon. Och precis så var det ju, när jag ringde upp na sen :-)

Nu är det skidskytte! Fortsätter att mysa-plocka-dona med teven i bakgrunden...


Kommentarer
Åsa

Sånna plastblommor har dom på Åhléns också och där kostar dom 70-80 kr st så ett tips är att kolla där!

2012-01-12 @ 18:07:10
URL: http://moreniius.blogg.se/
Sara

Ååh då ska jag kolla där! Tack för tipset :-D

2012-01-12 @ 20:41:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0