iphonen kräver all tid ...

Ja det blir inte så mycket datorsittande för min del längre, min kära lilla vita iphone kräver mycket tid den! Men nu tar jag mig tid i fem minuter, kom precis hem från jobbet och ska pusta ut lite innan jag börjar med eftermiddagens sysslor. Eller pustar ut gör jag väl inte direkt... Dagen på jobbet var sjukt lugn, så jag är inte det minsta trött. Det enda jag har gjort idag är tamigtusan att dricka kaffe :-)

Så jag tänker köra på lite här hemma medan jag har energin. Det ska tvättas, lagas mat, diskas osv osv osv. Dessutom kom alla kort jag beställde med posten idag. Det blev 2OO st istället för 1OO, jag hade tydligen två gratiserbjudanden. Och tur var väl det. Brukar alltid beställa två/tre av varje kort så jag kan klistra in i Elias bok och ge en bunt till hans farmor och farfar! Så jag har lite att dona med om man säger så.

Klockan 19:OO ikväll ska vi bowla med Micke och Åsa - det ser jag fram emot. Det är något man inte behöver vara bra på men det är förjävla roligt ändå. Förutom den gången då jag kastade över mitt klot på en annan bana...

Jag är glad att jag kom helskinnad till jobbet imorse iallafall - FY SATAN VAD HALT DET VAR! Och vid 04:3O då jag åkte var det ju ingen som varit ute och saltat heller. Jag höll på att snurra ett varv med bilen men jag klarade mig. Tack och lov :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0