idag ska det innemysas

Hemkommen från jobbet, en satans lugn dag. Tur vi hållt på med inventering så att man har haft något att syssla med iallafall. Dessutom fick jag vara i butiken idag :-)

När jag kom hem stod det två färgburkar i hallen! Vilket lyx. Pappa hade varit här och lagat handtaget på ytterdörren, tackilitack. Så snart ska jag sätta igång att måla pallarna som jag fyndade häromdagen. Kanske hittar något mer som får sig en omgång? Om jag har mer ork efter målning ska jag städa bort julen. Tror man blir less på den fortare nu tack vare vårt "vintriga" väder...

Men jag är ledig i två dagar nu så jag har lite tid på mig! NU: fram med penseln.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0