fixar med bilder & filmer

Ja, denna Fredagkväll när jag är rätt trött och seg så håller jag på att fixa med lite bilder och filmer. Eller lite och lite, det är några hundratals filer som jag lägger över på min externa hårddisk. Det känns som att det är dags att göra det eftersom min dator fick en hel kopp kaffe över sig och kanske inte pallar trycket aaallt för länge. Skulle vara aningens tråkigt om alla minnen försvann...

Det är snart dags att framkalla 1OO gratis bilder också, men jag väntar nog tills lillpuppen har fyllt 1 år. Skulle ha behövt köpa nya fotoalbum också, tre fiiiiiina!

Ska försöka hålla mig vaken ett tag till, somnade faktiskt på soffan innan skidskyttet - och oj så behövligt och skönt det var! Känner att jag kommer att sova gött inatt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0