ett bustroll har anlänt...






Elias har två pappadagar såhär mitt i veckan, då blir det full fart - men även myspys. Han blir här  tills på Fredag. Jag är passande nog ledig så jag ställer mer än gärna upp och är med honom medan pappan är och fiskar och mamman flyttar för fullt :-)

Vi har haft främmande här hela eftermiddagen/kvällen. Elias är jämt väldigt skeptisk till min mamma och pappa i början, allra helst pappa - haha. Men efter ett tag går det bra. Men sen när det kom folk han aldrig hade träffat förr så kostade han till och med på sig några leenden och blev inte alls sådär ledsen-blyg. Det har med andra ord varit full rulle här!

Vi varvade ner med ett kvällsbad och sedan blev han en trött liten mysig bebis innan han somnade. Jag ligger fortfarande i soffan och slötittar på teve. Har planerat att ligga här resten av kvällen och bara slöa faktiskt ;-)


Kommentarer
Carro

Men äre inte en musspigg dress han har på sig, den gråa? :)

En sån har Nils också. Fast han kan inte riktigt ha den än :)

2012-01-05 @ 14:15:41
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0