en lugn skön fredagkväll...

Ja, det är precis vad jag har. Elias och jag tog ett bad med hårtvättning och nagelklippning innan nattning, och gud så skönt han somnade sen! Gospluppen. Och inte har han vaknat någonting ikväll heller.

Själv har jag legat i soffan och lyxat till det med apelsin, chips och citronvatten. Har en rejäl crush på citronvatten nu! Det står alltid en kanna redo med kallt vatten och citronskivor i kylen - mmm ;-)
Nästan bättre än cola, men bara nästan...

Snart ska jag krypa ner i sängen jag med. Det känns som att jag behöver all sömn jag kan få för att friskna till inför morgondagens jobb! Bara Mattias kommer hem från innebandyn så vi får mysas lite först :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0