en kall dag ute på isen...



Mina planer om en lång sovmorgon och skid-mys på teven blev det inget av. Istället följde jag med Mattias, Tompa och Johan ut på isen och pimplade. Vi var ute hela dagen och jag frös från första början ungefär. Ingen fisk fick jag heller. Det var bara Mattias som fick fisk av alla oss, 5 stycken. För är det nånting han kan, karl min, så är det att fiska ;-)

Vi åkte och kollade på hockey med mamma sen. Jag frös så oerhört mycket. Så att sätta sig framför brasan med en värmande whiskey var ju inte helt fel. Dessutom krossade Brynäs ett bortvirrat Färjestad så jag glömde totalt bort hur frusen jag var!

Nu är vi äntligen hemma igen. Har duschat, slängt in alla eldluktande fiskekläder i tvättmaskiken och ätit gårdagens tacos. Ligger helt utslagen i soffan nu, sådär härligt trött efter en hel dag utomhus. Men imorgon ska jag banne mig sov ut. Och sedan mysa inne framför teven och skidorna hela dagen lång. Längtar oerhört :-)


Kommentarer
Carro

Tack, vad roligt å höra! :)



Nej de är inte alltid så himla underbart, men de underbara överväger ju såklart de jobbiga! :)

2012-01-08 @ 11:40:38
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0