en härlig produktiv onsdag

Idag har vi hunnit med många bra saker! På eftermiddagen fick Elias hälsa på min mamma och vara där medan jag och Mattias skulle hinna med så mycket som möjligt inne i stan. Och tur var väl det, för stadsbesöket tog ungefär 3 timmar!

Vi kör vårt vanliga upplägg när vi storhandlar ;-) Många olika affärer besöks för att få det så billigt som möjligt, hehe. Men likförbannat kommer man hem flera tusenlappar fattigare. Men det vägs upp när man packar upp alla kassar och skåpen fylls :-)

Dessutom fick jag mina tre efterlängtade murgrönor i plast av hjärtat <3

Vi hämtade Elias runt 5-tiden, han hade inte sovit någon eftermiddagslur för han vart så uppspelt och glad när brorsan, pappa och Tom kom hem! Och ändå har han varit vaken till 8 utan gnäll :-)

Storkillen hade gått 6 steg helt själv också! Han höll snuttisen över huvudet och trodde det var mammas händer ;-)

Nu ligger jag i soffan och trängs med Mattias och Tom. Niklas har visst paxat den andra! Jag har precis gjort en stek också tills imorgon så nu ska vi bara slappa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0