det var en jäkla fredag...

Ja, usch och fy vad dåligt jag mår. Det börjades redan igår när vi kollade på hockey. Huvudvärk, illamående, ont i halsen, frusen...

Och inatt blev det värre, imorse var jag riktigt dålig. Men jag har knaprat tabletter och vilat lite nu, så jag hoppas all värk försvinner! Och imorgon måste jag bara vara pigg, för då är det jobb som gäller.

Som pricken över i:et blev det bara strul med soffan också. Det var en tjej som varken visste hur tradera fungerade, eller vad en bäddsoffa var som vann auktionen. Inte kunde hon svenska heller, och bodde nere i Göterborg. KUL! Så nu får vi väl lägga ut den igen...

Nää, ingen bra fredag här än så länge. Hoppas det bara går uppåt nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0