blev på bättre humör nu




Jag gick ut och kikade i postlådan tidigare ikväll - och blev genast på ett bättre humör! Mina kakeldekorer hade kommit, snacka om snabb leverans! Tummen upp.

Och det lyfte faktiskt vårt tråkiga kök en aning. Nu finns dessutom inte längre några ursäkter för mig att baka och laga mat ;-) Jag har inte sett någon som har sånahär dekorer heller, så det känns ju kul att komma på något själv. Jag inspireras ofta av andra och tar efter, det erkänner jag! :-)

Lillen sover, storkillen i soffan likaså. Stackarn är nog lite sjuk ändå... Själv sitter jag i den andra soffan och försöker hålla mig vaken. Men jag funderar på att sova i två timmar tills hockeyn börjar. Kan bli tufft att hålla sig vaken hela matchen annars ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0