bilder från nyår av Åsa







Några av det finare bilderna från nyårsafton hemma hos Micke och Åsa! Det finns tusen miljoner andra bilder också, meeen jag tror ingen av oss vill visa dem för allmänheten ;-) Fast det skulle vara kul att se alla, det var rätt galet där ett tag!!!

Ikväll har jag varit hos mor, far och bror och tittat på hockey. Älskar min lilla familj. Nu är jag hemma igen och väntar på att kvällens andra hockeymatch ska börja - småkronorna! Kikar i min ensamhet efter som min andra hälft är i Bobygda och röker fisk idag/imorgon.

Men jag har det rätt bra endå. Ett glas Tisdags-vin, tända ljus och småpyssel med ditt och datt. Hoppas jag orkar hålla mig vaken hela matchen bara, är som sagt galet trött idag. Och soffan är rätt sovduglig märkte vi igår... :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0