är så glad för blommorna

Ja, jag går bara omkring och är lycklig för blommorna jag fick! Eller okej, jag ligger i soffan och är lycklig.

Det känns som en bra... investering! Jag menar, hur många murgrönor har man inte lagt ut pengar på under alla år?! Vågar inte ens räkna ut. Men nu står dom där, och dom kommer aldrig att vissna. Tack till Åsa som tipsade om att de fanns på Åhléns för 75 kronor styck :-) Annars hade en vill-ha-galen Sara köpt dom DYRA på Ombonat...

Så ett tips till er som vill ha murgrönor (som inte ser allt för plastiga ut) som håller länge länge - spring på Åhléns! Nu slipper jag vara ledsen över att mina dör efter en månad.

På bilden ser dom inte riktigt ut som i verkligheten. Och den ena ser jäkligt smal ut ser jag, det måste vara lampljuset som spökar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0