älska att organisera...

Idag har jag haft mycket mer energi, och gud så härligt det är! Jag kom upp i bra tid, och började dagen med en dusch och hårtvättning så jag blev pigg. Skönt att få hårtvättning gjord med ;-)

Sedan dess har jag donat på bara. Varit ute ett bra tag och skottat, hämtat grus, grusat gången, borstat av bilen och letat fram lite lådor osv i förrådet. För finns det något bättre än lådor/korgar?! Haha.

Jag har korgar och lådor preciiiiiis överallt. Men ja - jag älskar att organisera och dölja lite mindre fina grejer i dem.

Så nu på förmiddagen har jag rensat ur skrivbordet, slängt en massa, satt upp en ny datorskärm och gjort det lite mer organiserar på det tidigare röriga skrivbordet... Sånt känns alltid skönt!

Ikväll kommer Elias och sover här, för det krisade med barnvakt och det är klart jag ställer upp imorgon då Mattias jobbar. Blir mysigt :-)

Tre nya korgar/lådor in:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0