vill vara pigg och frisk igen...

Åh, vad jag är trött nu. Trött i ögonen, trött i huvudet, trött i kroppen och trött på att vara sjuk... Jag orkade inte ens laga middag idag, så min stackars arbetskarl fick soppa och bröd bara. Tur att han inte klagade. Tur för han alltså ;-)

Efter middagen åkte vi och köpte lite götta (ajaj) för att sedan mysa till en film. Intalar mig själv att det är tillåtet när man är sjuk. Lite iallafall.

Älsklingen tvingade ner mig i badet sen. Tända ljus, värme och en massa skum! Även lite vattenkrig med Elias badleksaker :-) Tror jag verkligen behövde det, känner mig riktigt varm och avslappnad nu.

Snart blir det sängen, hoppas på mycket sömn så jag vaknar pigg och orkar göra något vettigt imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0