vilken härlig skottdag jag haft

Tidig morgon och ett härligt arbetspass. Jag har haft en gullig liten 12-årig praktikant med mig idag. Det har gått så bra så, och go-fika blev det såklart!

Klockan 13:00 skuttade jag ut i det härliga vårvädret (love it) och körde hemåt. Svängde in på ICA där jag skulle unna mig våriga tulpaner, dagen till ära! Där träffade jag mamma som envist ville handla lite åt mig. Så jag fick tulpanerna av henne samt mjölk, frukt & grönt m.m <3

Nu ligger jag i soffan och vilar huvudet lite. Behöver energi till att orka dammsuga. Tvättmaskinen är i gång och maten står på spisen och kokar för fullt. Så någon minut kan jag ligga och bara vara :-)

Ikväll blir det nog lugnt, och en tidig kväll. Jag jobbar nämligen ett förmiddagspass imorgon med. Fast då börjar jag inte förens 6:00 så det känns ju bra!

Åh, det är så himla underbart att få jobba mycket igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0