veckans första kväll är här...

Vilken mysig eftermiddag vi haft tillsammans. Vi hämtade Elias på dagis båda två, en trött kille! Vi höll inte på att hitta hans skor heller, "men vart är skorna?" frågade jag högt. Då trulsar lilleman i overallen direkt till skohyllan och tar fram sina små skor. Så duktig :-)

I bilen somnade han, så Mattias passade på att handla lite medan jag satt i bilen och tittade på en sovande tröttis. 20 minuters powernap blev prefekt!

Väl hemma blev det fläskkorv, morötter och hemmagjord potatismos - mums tyckte Elias.

Farmor och farfar kunde inte komna idag, men mina föräldrar + bror kom. Och dom hade med sig en present till lillen. En gosig Brynäs-tiger!

Vi fikade lite, och sen ville Elias bada med min mamma. Att bada med publik var verkligen hur kul som helst ;-)

Sen provade mamma att lägga honom i sitt rum, och där sussar han nu sött. Hoppas på en natt med mycket sömn, för imorgon blir det en lång dag på dagis igen.

Även jag hoppas på mycket sömn, min klocka ringer nämligen 03:50 inatt då ett förmiddagspass väntar :-)

Nu: tillbaka till teve-och-soff-myset!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0