varvar ner i soffan, aaah...

Ja, nu ligger jag här i soffan och slappar bara. Elias hade inte varit på dagis hela dagen, så det var en ganska pigg och busig kille som kom hem. Full fart och massor av skratt. Ett snabb-bad blev det också.

När klockan började närma sig 19:00 var han fortfarande uppe i varv, så jag var lite orolig att det skulle ta en evighet för honom att slappna av. Så fel jag hade!

Han somnade på 10 minuter i sin egna säng, så nu hoppas jag att han sover hela natten. För imorgon blir det en tidig morgon och sedan dagis 7-16 :-)

Jag planerar att ligga här resten av kvällen. Tråkigt nog går Sofias änglar och Familjen annorlunda samtidigt... Vi får se vad det blir!

Imorgon ska jag till stan en sväng, en dagisryggsäck och lite annat ska köpas. Elias hade en sån fin ryggsäck som hans mamma köpt, och det är ju behändigt om han har en här hemma också :-)

Nu: pyjamas, soffan, tända ljus, tofflor, tv, fil och flingor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0