v-rummet klart bästa rummet

Gud vad jag kommer ihåg hur missnöjd jag var med vårt vardagsrum för ett halvår sedan (gud vad tiden går fort förresten)!

Allt var fel och fult. Soffan... Gardinerna... Blommorna... Tomma ytor... Fula färger... Det var det rum jag var minst nöjd med efter tapetseringen helt enkelt.

Vardagsrummet för 6 månader sen:




Men nu har allt fallit på plats! Nya soffor, rätt möblering, rätta färger (trodde dock aldrig att jag som älskar vitt skulle trivas med mörka accenter), möbler som både fyller ytor och funktion... Allt känns rätt alltså.

Och den här kvällen har jag sprungit runt och flyttat på ännu mera prydnadssaker. Att så små förändringar kan ändra ett intryck totalt. Det stillar mitt köpa-nytt-begär faktiskt, hahaha!

Det jag försöker säga är iallafall att jag verkligen trivs i vardagsrummet nu, äntligen!!! Det är ju ändå här vi umgås allra mest :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0