utelåst från lägenheten, ye...

Idag har jag haft en riktig chilldag i soffan på Norrvägen med Mattias och Frida. Göbben min körde ut köttfärs medan vi andra låg där i soffan och göttade oss med varsin pizza ;-)

Fram mot kvällen skulle brorsan skjutsa hem mig. Niklas skulle komma och spela bingolotto med mig tills Mattias kom hem. Precis när han släppt av mig och skulle åka kom jag på att Mattias hade nycklarna, och den andra låg inne i lägenheten. Det var den bingo-kvällen det... Jag fick åka till Norrvägen igen och vänta på Mattias till 20:30 ungefär, haha.

Nu är vi däremot hemma. Har tagit en varm dusch och krypit ner i sängen, mys! Vad kallt vi har ute nu. Vi eldade non-stop igår och idag. Bra mysigt :-)

Men nu somnar jag snart känner jag. Imorgon väntar en dag med städning och lite annat på listan. När middagen är klar kommer både Mattias och Elias hem. Längtar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0