underbart soligt söndagsväder

Nu har vi nyss varit ute på en skön promenad, soligt och härligt. Elias somnade direkt och sover ännu ute i vagnen. Skönt med lite friskluft :-)

Det är nästan lite deprimerade att titta ut genom fönstren nu faktiskt... Klarblå himmel och sol. Men det var rätt kallt och blåsigt så man kan ju inte vara ute hur länge som helst. Får se om vi går ut och leker lite i eftermiddag!

När vi var ute passade vi på att bunkra upp med mer nässpray till oss alla tre, snoriga och täppta näsor går visst inte att undvika alls nu. Vad länge det hänger med alltså, jobbigt.

Nu ska jag hitta på nå nytta att göra innan jag gör lunch. Tror jag ska rengöra tvättmaskinen och köra den tom på höga grader sen. Så mycket som jag tvättar så är väl alla tänkbara hål snart igentäppta och kladdiga av tvättmedel och ludd ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0