semlornas tisdag hela dagen...

Åh hej och hå. Vilken arbetsdag! Flera tusentals semlor och massor av folk hela dagen. Vi har sprungit mellan bageri, butik och servering som tokar. Till och med Mathias gjorde sin årliga arbetsdag ;-)

Men dagen har gått fort och har varit rolig. Nu ligger jag hemma i soffan och försöker ladda om och hitta lite energi till att diska och göra middag till grabbarna kommer hem från jobb och dagis.

Nattens 4 sömn-timmar gör sig påminda... Men Elias har sovit som en ängel inatt! Klockan 9 igårkväll vaknade han till, men sen sov han hela natten i sin säng. Utan ett enda ljud! När jag åkte vid halv fem imorse sov han fortfarande, men det kan ju hända att en gos-sugen pappa tog honom till vår säng en sväng innan de åkte ;-)

Lite bilder från Mathias mobil. Håller alla tummar att jag lyckades hålla mig undan SVT's tv-kameror iallafall...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0