nu: söndagsfilm med bilar

Elias sov 2 timmar och 20 minuter ute i vagnen! Vilken himla tröttis :-) Medans hann jag göra rent tvättmaskinen, alla fack och filter - väldigt behövligt visade det sig. Körde ett tomt 90-gradigt program sen. Ren och fräsch maskin igen!

Nu har vi slagit igång en av alla dvd:er som Elias fick i julklapp. Bilar-filmen rullar för fullt. Och han verkar tycka den är bra. Oftast är han för rastlös för att titta på tv länge, men ny var det ju brum-brum:ar på teven som han brukar leka med. Fast det dröjer väl ett tag tills lilleman tycker att filmer blir riktigt roliga!

Om någon timme ska jag börja med maten, spagetti och köttfärs blir det idag. Sen blir det bara mys, och bingolotto.

Men först tror jag att jag ska sätta igång dvd-filmen på Elias när han var mindre, och se om han förstår att det är han ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0