måndag, ny vecka & nya tag

Godförmiddag! Här gjorde vi morgon redan klockan 06:00 då lilleman var pigg. Det var däremot inta jag kan jag säga...

Men det var bara att kliva upp. Mattias skulle ju åka och jobba, så jag kunde inte blinka med ögonen lite gulligt och be om sovmorgon heller. Väl uppe går det dock bra. Lite varma kläder, tända ljus och en kopp kaffe!

Nu har Johanna precis varit här och hämtat Elias, nu är det mamma-vecka! Så kul att se hur glad Elias blir när hon kommer. Men det är ju kul när han kommer till pappa och blir glad med :-)

Jag tänkte diska, bädda och sedan ta en promenad. Eftersom vi var uppe så tidigt har jag redan hunnit tvätta, sen hjälpte Elias mig att hänga. Han tog upp som blöta kläderna och gav till mig. Och om jag var seg så sa han till på skarpen! "däh däh"!

Om någon timme ska jag åka och jobba ett em-pass med Karin. Det ser jag faktiskt fram emot :-)



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Visst måste de väl vara ganska roligt å jobba på Dackås? :)

För visst äre väl där du jobbar?!

2012-02-27 @ 13:35:44
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0