jag hittade DEN idag, nöjd

Hej Fredag! Imorse efter att killarna åkt på jobb/dagis kröp jag ner under täcket ett tag till, underbart skönt. Sen klev jag upp och donade lite, åt frukost och gick ut en sväng. Hamnade till slut på RK!

Och där fanns DEN. En fin kombinerad lampa/ljusstake. Dessutom för en billig peng! Jag tror att den ska få hänga ovanför köksbordet. Ska höra vad karln tycker. Vi har faktiskt ingen taklampa där inne, förutom ett fult ljusrör. Så det var ett riktigt fynd :-) Likaså den oanvända (!) tröjan som bara kostade 10 kronor. Den blir nog super till Elias!

Snart ska jag gå ut och prova starta bilen. Vi har laddat batteriet inatt, så jag håller tummarna.

Ett eftermiddagspass med Sarah väntar, sen hem och Fredagsmysa. Ha en trevlig dag höreni :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0