jag är iallafall uppe idag...

Ja, idag har jag iallafall klivit upp och klätt på mig. Diskat ett enormt diskberg med. Jag ska försöka lura mig själv att jag är frisk. Jag har saker inplanerade de kommande dagarna som kräver att jag inte är sjuk...

Imorgon på eftermiddagen har vi planerat att hälsa på Elias på dagis och vara där med honom ett tag. Men då måste alla baciller vara borta! Och på lördag är det FF på Norrvägen, haha. Mamma och pappa är Stockholm över helgen så Mattias, Mattias, Frida och jag ska ha en spel/vin/öl-kväll där hemma. Sist hade vi så jäkla kul, så jag dör ju om förkylningen ska förstöra allt...

Nu kollar jag på skidskytte, men så fort någon traktor varit här och skottat ska jag ut och borsta av bilen, skotta våran ingång och sedan åka upp till mamma och se om hon har någon dunderkur mot bacillerna. Mattias jobbar över idag så jag spenderar nog min eftermiddag där med Frida, Mattias och Brynäsmatch :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0