ingen bra tisdag alls här...

Vilken natt... Elias har varit så snorig, men han sov i sitt rum bra länge. Smög in och spruta in nässpray och trodde att det skulle lugna ner sig till morgonen. Vid 4-tiden kom febern istället. Stackars lillkillen! Hela natten har varit bökig, så det blev inget dagis idag.

Och jag mår fruktansvärt jag med, jag har haft dunkande huvudvärk sedan igår. Inga tabletter hjälper... Så vi är hemma alla tre idag. Jävla skit-tisdag!

Så idag blir det en dag med mycket vila och dryck för lilleman. Jag ska försöka ta mig in till stan, vi får se hur det går med huvudet.

Ber och bönar att vi ska bli pigga till kvällen iallafall. Inte kul med en ledsen kille som är sjuk och inte kan berätta för oss vad han vill eller om han har ont :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0