härliga, soliga, fina fredag...

Åh herre jösses vilket underbart väder! Och så är det Fredag som pricken över i:et. En ledig helg tillsammans. Det är något speciellt med helger, även om vi båda har varit hemma i veckan och upp i varandra hela tiden ;-) Elias kommer till oss ikväll också, stannar tills imorgon em. Så det blir en riktigt mysig helg :-)

Idag tog vi sovmorgon (igen!) och sedan blev det frukost och en sväng till Dakapo. Fyndade en datorstol för 40 kronor, inte den vackraste. Men jag sitter ändå aldrig vid den stationära datorn så det gör mig inget, hehe. Men jag har dammsugit och rengjort den nu så Mattias inviger den för fullt!

Tänkte ta en promenad i det vackra vädret nu och inhandla lite helg-gott. Till middag blir det vitlöksbiffar i svampsås och strips. Glamoröst... Men man tager vad man haver. Lyxar till det med chips och dricka ikväll istället :-)

Imorgon vankas det kalas för min älskade mormor som fyller 64 år. Egentligen idag. Men imorgon är vi ditbjudna på hennes egna supergoda semlor. Hurra!

TREVLIG HELG ALLA :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0