glömde säga "peppar peppar"...

Äntligen hemma efter en otroligt körig dag på jobbet. Äntligen tar jag helg!

Det var som sagt hur mycket folk som helst på Dackås idag. Men vi var glada och det gick bra. Tills en "liten" kaffe-incident inträffade mitt i lunchruschen.

"Men nu var det länge sedan någon kaffe-incident hände mig, fan vad duktig jag är" sa jag till Sussa. Skryta lite för chefen liksom! Och 10 minuter senare blev det kaos. Då hade jag självklart glömt att sätta på mer kaffe. Det är ju kul, när det står tusen människor och vill ha påtår...

Men vi löste det efter ett tag. Hädan efter ska jag komma ihåg att säga "peppar peppar" och ta i mitt smarta trähuvud ;-)

Nu ligger jag hemma på soffan. Jag ska ta en dusch, vika tvätt och dona lite innan pojkarna kommer hem.

Ikväll blir det Lördagsmys med hockey. Inget pussmys dock, för ett förfärligt munsår har angripit mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0