försöker hålla ögonen öppna...

Åh vad jag är trött nu! Ligger i soffan, och mår nästan lite illa eftersom Mattias fick ett ryck och åkte för att köpa hem götta. Jag stoppade honom inte direkt. Snarare pushade på...

Elias sover sedan några timmar tillbaka. Men vilken tid det tog! I en halvtimme låg han bara och stirrade upp i taket, sjöng för sig själv, pratade osv. Det sista han gjorde var pruttljud x 3 med munnen, sen somnade han. Jag gav upp godnatt-sångerna rätt tidigt, han tröttade helt enkelt ut sig själv, haha :-)

Jag ska snart lägga mig jag också. Imorgon blir det en tidig morgon även fast jag jobbar eftermiddag. Meeen jag kan ju alltid krypa ner under täcket någon timme igen efter att killarna åkt på dagis/jobb!

Ha en bra natt vad ni än har för er :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0