en trevlig kväll & trött morgon

Ja nu känner man sig lite trött och sliten. Men det är smällar man får ta när man haft en trevlig Lördagskväll. Även fast jag och Frida förlorade på alla spel vi spelade så var det sjukt roligt! Maten vart kalasgod, massor av skratt, vilda diskussioner osv. En kanonkväll helt enkelt :-)

Nu är det bara jag som är vaken här. Mattias och jag var uppe vid 11 och åt frukost. Sen somnade han igen. Frida och Mattias har inte kommit upp alls än, hehehe. Själv har jag gjort upp en brasa i kaminen, städat efter igår, plockat ur och i diskmaskinen, bäddat och donat lite. Jag är trött jag med, men mest lite sådär mystrött. Tror jag ska koka kaffe så att jag inte somnar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0