en solig, fin och härlig dag...

Vilket fint väder! Man blir ju så glad. Idag på förmiddagen har jag städat. Golven är dammsugna och torkade, en maskin tvätt hänger på tork och alla skåp/dörrar är putsade. Man ser hur smutsiga alla köksskåp är när solen lyser in, alla fingeravtryck och allt. Men nu är det rent och fräscht :-)

Pustade ut i soffan efteråt ett tag framför reprisen av Familjen annorlunda. Mattias gjorde lunch lagom tills det var slut.

Sen tog jag mig en härlig promenad i solen! Underbart. Sara, solen, spotify. Hade det inte varit så kallt (läs: hade jag inte klätt på mig för lite kläder) hade jag varit ute huuuur länge som helst.

Men nu har jag landat i soffan igen, framför Lyxfällan. Snart är det väl dags att börja med middagen, vad jag nu ska hitta på :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0